Mes žaidėme: 2015.03.23 – 29

Parašė Profesorius, 2015/03/30

daybreak virselis

Impulse x8

Zombie Fluxx x2

Cock & Bull Panda ed x4

One Night Ultimate Werewolf Daybreak

Hansa Teutonica

 ………………………………………………………………………………………..

Impulse

 impulse virselis

Pirma partija buvo testinė. T.y. vienas žaidžiau už du žaidėjus, gilinausi į taisyklių niuansus ir stengiausi suprasti kaip kas veikia. Netgi vienam taip šizofreniškai dėliojant buvo įdomu žaisti, o dar įdomiau buvo sužinoti kas laimės :D

Antroji partija jau buvo su realiu priešininku ir jau visiškai nevedanti į šizofreninį sutrikimą. Per daug nesiskubinome veltis į tiesioginį konfliktą. Tiesiog tyrinėjom, plėtėm savo teritorijas, kasėm mineralus. Tada priešininkas padidino tempą, pasistadydamas kalną kreiserių ir atsigriozdino į mano teritoriją grąsindamas karu. Vieną kreiserį, žinoma, nukalė su savo armada, bet tada jam buvo žiauriai atkeršyta panaudojus sabotažą. Plius minus turėjome panašiai taškų ir tada į impulsą buvo įdėtos dvi trade kortos. Savo ėjimu užvirinau kokius 8 ar net 9 taškus ir tik kelių taškų trūko iki pergalės. Priešininkas užvirino dar daugiau ir laimėjo. Trade veiksmas yra labai stipru, jeigu turi tinkamas tam kortas.

 impulse zemelapis

Trečiąją partiją žaidėme trise. Nors žemėlapis tokio pat dydžio, kaip žaidžiant ir dviese, bet visi puikiai tilpome. Po kelių ėjimų visi žaidėjai jau turėjo po patruliuojantį kreiserį kosmoso centre. Aš labai daug laivų pasistačiau, tiek kreiserių tiek transportinių, bet tai neatneša taškų. O vat vienas priešinikas turėjo gal tik tris laivus ir jam grėsė išvis sunaikinimas. Bet jis turėjo daugiausiai taškų, todėl kiti žaidėjai jo „ėmėsi“. Pasiunčiau vieną savo kreiserį ir sabotažo veiksmu sunaikinau vieną jo kreiserį. O jis paprasčiausiai nuskrido iki sektoriaus, kuris leido Trade veiksmą atlikti ( kaip tik tas sektorius buvo pačiame kampe, kitiems nepasiekiamas) ir pardavė kelias kortas iškeisdamas jų „gemsus“ į taškus. To ir užteko , kad laimėti . Pradedu galvoti, kad Trade yra ne labai stipru, o labai Labai Stipru.

Ketvirtoji partija. Dviese. Tai buvo didžiūjų „chain‘ų“ partija. Kadangi žemėlapyje buvo daug Command sektorių (jie leidžia aktyvuoti laivus ir su jais judėti) Taigi partijos atrojoje pusėje veiksmas vyko maždaug taip: paskrendi su vienu laivynu į sektorių, kuriame aktyvuoji dar 3 laivynus. Iš kurių su dviem atlieki kažkokius veiksmus, o su trečiu nuskrendi vėl kurnos, kur leidžia vėl aktyvuoti kelis laivynus ir tt. kol pagaliau išsisemi. Tiek aš tiek priešininkas taip ir „chain‘ninome“. Ir štai jau artėja partijos finalas, tiek man tiek priešininkui nedaug reikia iki pergalės. Oponentas neapdairiai paliko, net kelis transporto laivynus nesaugomus, kuo aš pasinaudojau ir sugebėjau su kreiseriais susprogdinti. Tai davė 4 taškus, dar kelis taškus susirinkau už Core vartų kontrolę ir to užteko iki pilno garbės taškų komplekto.

 impulse raketos

Penktoji partija. Vėlgi dviese su nedideliu, bet Reikšmingu taisyklių pataisymu. Išsiaiškinome, kad kai vyksta mūšis, už kiekvieną kreiserį dalyvaujantį mūšyje trauki kortą ir ji pridedama prie mūšio rezultato nepaisant ar korta atitinka impulso, technologijų ir plano kortas. Tai iškart kariavimą padarė žymiai patrauklesniu. Tai oponentas puikiai išnaudojo. Jau po kelių ėjimų savo gudrumo dėka ir gerai sukritus kortoms jis turėjo debesį kreiserių, kuriuos pasiuntė į centrą, o kitą ėjimą nukalė mano vienintėlį ten esantį kreiserį. Dabar priešininkas vienas kontroliavo centrą ir buvo ištyrinėjęs pusę galaktikos ( dėka sėkmingų „chainų“, kuriuose buvo „plan“, kuris leido dar atlikti kalną veiksmų) O aš buvau ištyrinėjęs viso vieną sektorių :P. Negana to, kitą ėjimą į centrą oponoentas nuskraidino 3 transportinius laivus, kas iškart davė 4 taškus. O aš turėjau išviso 3 laivus ir traukiausi į galaktikos pakraštį, kad nebūčiau visiškai sudorotas priešininko kreiserių. Partijos lemtis buvo aiški.

Šeštoji partija. Vėlgi dviese. Šį kartą man sekėsi kiek geriau. Vidury partijos partijos tiek aš, tiek priešininkas turėjome panašiai taškų. Priešininkas vėlgi rovėsi kariauti . Su 3 kreiseriais drįso užpulti mano 4is ir……. sugebėjo juos įveikti. Kitą ėjimą panaudojau sabotažo veiksmą ir išsprogdinau jo laivus. Kerštas pavyko. Bet vėlgi buvau išgrūstas iš centro, o priešinnkas jame generavo taškus, plius kažką „treidino“ ir tai leido surinkti reikiamą taškų skaičių, kad aš likčiau garbingoje antroje vietoje ;)

 impulse zemelapio fragmentas

Septintoji partija. Šį kartą žaidėme 4se ir žaidėme komandomis 2 vs 2. Ne itin smarkiai žaidimas skyrėsi, nei žaidiant kiekvienas už save. Tiek, kad nekariauji su komandos draugu ir dėlioji atskirą, komandinį impulsą. O šiaip tai, kadangi komandos nariai pradeda žaidimą skirtinguose žemėlapio kraštuose tai didesnę žaidimo dalį taip ir nepasiekia vienas kito sektorių, arba išvis nepasiekia. Tai štai kokie buvo įdomesni momentai: vienas iš priešininkų vienam ėjimui sugebėjo okupuoti su transportinais laivais galaktikos centrą, užsidirbo papidlomų taškų, bet užtat netrukus jo transportai buvo sunaikinti. Vėliau mano kreiseriai pradėjo patruliuoti net jo namų sektorių, kas jam apsunkino gyvenimą. Kitas priešininkas su vienu kreiseriu ir dviem tranportais įžūliai nuskrido iki mano komandos narės namų sektoriaus, už ką taipogi buvo nubaustas. Kreeseris buvo sudorotas sabotažo būdu, o tranpsortai buvo užblokuoti kreiseriais iš visų pusių, kad niekur nepabėgtų, o vėliau buvo sunaikinti.

Aštuntoji partija. Žaidėme trise. Ji buvo ypatinga tuo, kad po kokių 3-4 ėjimų buvome taip vieni kitus apsiskaldę, kad visi turėjome tik po keletą laivų. O netrukus vieno priešininko visi laivai buvo sunaikinti, o tai reiškia, kad jis iškrenta iš žaidimo. Kadangi buvome pažaidę tik kokias 10min, todėl davėm jam naujus laivus – naujam startui. Teoriškai jam prasidėjo nauja partija. O partijos ypatumai buvo tie, kad kai kurie priešininkai labai drąsiai skraidė su savo transporto laivais ir jų nesaugojo kreiseriais, taigi net kelis kartus pavyko juos sunaikinti, o tai duoda taškus už kiekvieną sunaikintą laivą, o priešininkui grynas nuostolis.

Hansa Teutonica

hansa-t-virselis

Visada man patiko šis euro žaidimas, netgi labai. Dabar prie jo prisėdau po tikrai didelio laiko tarpo ir………….. jis man pasirodė visai ne kažą. Turbūt per šį laikotarpį mano smegenai labai smarkiai nuvažavo link Americ Thrash. Nors Hansa Teutonica stalo žaidime labai nemažai interakcijos ir galima ištisai pakirtinėti kitus žaidėjus ( kas ne itin būdinga euro ir labiau būtinga a-thrashui) vistiek partija man buvo nuobodoka ir varginanti. Ko ger negrįšiu daugiau prie šio žaidimo. Bet kai kuriuos euro visgi žaidžiu su malonumu: Sankt Petersburg, Terra Mystica, Naujakuriai.