INN – FIGHTING D&D Dice Game

Parašė Profesorius, 2015/02/18

inn fighting virselis

Ar kada susimąstėte, ką veikia D&D ( Dungeon and Dragons) herojai, kai ilsisi po sunkių žygių? Žinoma – jie eina į artmiausią barą, o ten…………… Bare vien gerti yra nuobodu, tai užsiėmimas ne herojams. Teisingai, senos, „geros“ baro muštynės yra būtent tai ką daktaras išrašė. Bac artimiausiam kaimynui snukin, kad net žiežirbos pasipiltų ( iš snukio, ne iš kumščio) , arba su kėde per nugarą, kad net sulūžtų ( kėdė, ne nugara). Ir žiū jau pliekiasi visi baro lankytojai, tiek herojai, tiek jų parankiniai. Būtent apie tai ir yra šis nedidukas stalo žaidimas.

Kas dėžutėje? Ir kas per dėžutė?

Dėžutė nedidukė, panaši į Citadels, kiek trumpesnė ir……….. su labai originaliu atsidarymo mechanizmu. Visai smagu pamatyti, kažką originalaus. Bet……. Pati dėžutė iš plono kartono, taigi ją reikia saugoti ir nekrauti ant jos sunkių daiktų, nes iš jos beliks tik dėžutės išklotinė.

 Viduje 6 kovos kauliukai (D6) ir 1vnt – D20. Kaip gi bejo. Čia gi D&D pasaulis.

inn fighting kauliukai

Krūva kortų – herojai (visi 15ª su skirtingomis savybėms ir statistikomis) , jų parankiniai ir action kortos.

Ko gamintojai pagailėjo, tai žetonų – jie neįdėti. Taip, nieko neslepiant ir rašo ant dėžutės – kad jums reiks žetonų, mol susiraskit kur nors. ( na tai neproblema, arba jamam iš kito žaidimo, arba tiks, kad ir degtukai)

Tai, kaip vyksta muštynės?

Kiekvienas žaidėjas gauna po herojų ir išsitraukia kelias action deko kortas ( ten gali būt tiek action, tiek herojų padėjėjai.)

 inn fighting herojai

Tada jau prasideda. Paeiliui žaidėjai ridena kovos kauliukus ir jų reikšmės lemia, ar žiebi snukin kumščiu, ar užvažiuoji kėde per šonkaulius ar galbūt panaudoji kokią tai specialią galią, tada jau nukenčia pačio taškuočiausio (turinčio daugiausiai pergalės taškų) žaidėjo herojus .

Jeigu jūsų herojų užlenkė – nieko tokio. Iš žaidmo neiškrisite – kitą ėjimą gausite kitą herojų ir tęsite dalyvavimą niautynėse.

O D20? Kam jis? Kiekvienas herojus turi Skill reitingą pvz Skill 12+. Darom Skill Chek’ą (įgūdžių patikrinimą) – ridenam D20 jeigu tai daugiau lygu 12, tai viskas gerai, įgūdžiai puikūs ir priešininkas maksmimaliai gaus į dantis. Jeigu nepavyko pratestuoti teigiamai – priešininkas vistiek gaus per ausį, tik šiek tiek silpniau.

Ir žinoma, pagal geriausias D&D tradicijas reikšmė 20 – labai geras pataikymas – priešininkas, net negali gintis ir gauna papildomą žalą, o reikšmė 1 – kritinis nepataikymas – šiam kartui baigiat mojuoti kumščiais ir skraidinti kėdes.

Tai kas laimi žaidimą?

O čia jau viskas banaliai – tas kuris pirmas surinks 20 taškų. Taškai gaunami už priešininkų daužymą ir nokautavimą. Šiek tiek šiame žaidime yra toks virvės tampymas. Lyderis visada visų užpuolamas ir daužomas su ypatingu dėmesiu. ( kad nebūtų lyderis).

inn fighting visuma

Įspūdžiai.

Šis žaidimas sudomino dėl savo temos. Herojai pliekiasi bare, kartkartėmis gurkšteldami alaus ( alus atstato gyvybę, tai neatitinka realybės, betgi tai D&D). Žaidimas kaip ir turėtų būti fileris, bet pagal savo trukmę toks nėra. Nerekomenduoju žaisti pilnu sąstatu t.y. 6 žaidėjams. Per ilgai tada trunka. Manau pats tas žaisti keturiese. Taisyklės nesudėtingos, bet reikia skaityti action kortas ir herojų savybes. Žaidžiant pirmą kartą, sukasi pakankamai lėtai, nes visi skaito. Na o su patyrusiais muštukais žaidimas sukasi pakankamai budriai. Ir žinoma, žaidimo atmosfera priklauso nuo pačių žaidėjų. Jeigu bus tik mechaniškai ridenami kauliukai ir stumdomi žetonai tai gali pasirodyti neypatingai. Bet jeigu girdėsis šūksniai: tuoj tu gausi snukin ir dar iš kėdės žiebsiu, o gal geriau pora žaibų ant galvos nuleisti? Tada pajausit tikrą pramogą.

Tai ar pasiruošę parodyti , kas yra tikrasis herojus? ;)