Wilderness. Išgyvenimo lenktynės

Parašė Profesorius, 2012/12/07

Kojas į rankas ir bėgte per visą žemyną iki savo kaimo.Taip, taip, tai lenktynių žaidimas, bet ne tradicinis. Jame nėra nei automobilių, nei žirgų, nei bėgimo takelių. Bėgti – lėkti teks per kalnus, miškus, dykumas, pelkes, upes ir tt. Naudojant tik savo dvi varomąsias. Tikslas pirmam nubėgti iki savo gimtojo kaimo, nes visi kiti nebus į jį įleisti ir bus pasmerkti amžinai tremčiai. O įveikti maršrutą nėra taip paprasta. Gali užtrokšti dėl vandens stygio ar numirti iš bado, taip pat gali tapti kokio išbadėjusio laukinio gyvūno pietumis. Išsidėlioja ilgas žemėlapis, bet tik jo pati pradžia atversta, toliau neaišku, kas laukia bėgikų.

Tik priėjus, pribėgus neištyrinėtą teritoriją, „tailas” atsiverčia ir tada jau visi gali planuoti, ką daryti toliau. Taigi visų dalyvių laukia ilgas kelias, kuriame bus daug pavojų. Visi pradeda energingai nusiteikę (turi 6 energijos, o tai atitinka 6 veiksmo taškus), bet taip bus neilgai. Nes kiekvieną ėjimą energijos vis mažėja, o taip pat didėja troškulys ir maisto poreikis. Taigi norint pasiekti finišą, pakeliui teks sustoti prie upelio ar ežero, kad atsigerti, o miškuose arba pievose medžioti, kad numalšinti alkį. Medžioklė gali būti sėkminga, o gali ir nepasisekti (man buvo situacija, kad net 4is kartus ėjau į medžioklę ir vis grįždavau alkanas). Su troškuliu paprasčiau, jei priėjai vandens šaltinį iškart tau jau pavyko atsigerti.

Visi šių lenktynių dalyviai taip pat gali įtakoti vienas kitą naudodami veiksmo kortas. Kiekvienos kortos panaudojimas yra dvejopas. Vienas efektas, kuris duoda jums kažką gero, o kitas, kuris kenkia kitiems žaidėjams. Taigi turint 5ias kortas, jau turim 10 galimų jų panaudojimo varijantų. Taip pat žaidime yra dienos – nakties kaita. Naktį keliauti žymiai sudėtingiau, nes gali pasiklysti (tamsu gi), o kai pasyklysti tai gali nugrybauti visai ne į tą pusę į kurią norėjai. Bet visada atsiranda drąsuolių kurie rizikuoja. Kartais jiems pavyksta, bet dažniausiai rezultatas apverktinas. Taigi geriau nesipriešinti gamtos šauksmui ir naktį ramiai miegoti. Miegant atstatoma ,prarasta bekeliaujant, energija. Taigi jei labai pervargsti, tai kartais tenka miegoti ir vidury dienos.Kaip jau minėjau laukinių gyvūnų geriau pasisaugoti, nes juos nudėti labai sudėtinga ir jei jau pakliuvai jiems į nasrus, tai vargu bau ar pasiseks ištrūkti, o jei ir ištrūksi, tai leisgyvis. Tada teks ilgai, ilgai miegoti, kad atstatyti jėgas, o tuo metu kiti nubėgs toli į priekį. Taip pat karts nuo karto pasitaiko pelkės ir nebūna kito kelio, tenka per jas bristi. O pelkės – tai visokių ligų šaltinis. Jei jau patekai į pelkę, tai būtinai nutiks kas nors blogo. Dažniausiai tai pasigausi kokią ligą.

Ir jei taip atsitinka pradžioj dienos, tai pasekmės gali būti labai liūdnos. Bėgikas gali ir autus padžiauti. (nes ligos poveikis pasibaigia tik kitą dieną, taigi 6i „raundai” sergant). Taigi į pelkę verta lįsti, tik besibaigiant dienos periodui arba naktį.
Man žaidimas labai patiko, vienas iš originalesnių žaidimų išbandytų šiais metais. Šiaip nesu lenktynių žaidimų didelis gerbėjas, bet tokios lenktynės tai man tikrai patinka. Bėgimo per laukinę gamtą simuliatorius. Išgyvenimo gamtoje simuliatorius. Žaidimo komponentai vidutinio lygio, gaila, kad nėra detalizuotų figūrėlių. Tiek žaidėjai, tiek gyvūnai – mediniai vaikštukai su lipdukais. Pats žemėlapis – spalvingas ir kokybiškas. Kortos taip pakankamos kokybės. Žaidimas labai atmosferinis. Tai nėra sudėtingas žaidimas, net svarstau galbūt net tiktų prie „getaway” žaidimų kategorijos.
Žaidimo minusai: radau kol kas tik vien1 – žaidėjas gali iškristi iš žaidimo (bėgikas numiršta) jam nepasibaigus.