Dungeon Raiders. Kaip praturtėti per 20 minučių?

Parašė Profesorius, 2012/11/08

Ogi labai paprasta. Tereikia prisigrobti kuo daugiau brangenybių ir jokiu būdu tai atliekant nenumirti. Beje nebus labai jau paprasta. Labai tikėtina, kad teks susikauti su vienu kitu drakonu ar zombiu ( arba bent jau pasiūlyti drakonams kaip užkandą kurį nors bendražygį) , papulti į vienus, kitus spąstus, o taip pat išvengti bendražygių intrigų. Reidas į požemius. Tereikia prasibrauti tik per 5 požemio aukštus, iš viso per 25 kambarius. Tada ir paaiškės kas liko gyvas ir turtingiausias.

O į žygį maksimaliai gali išsiruošti iki 5ių nuotykių ieškotojų ir kiekvienas jų turi profesiją su tam tikrais privalumais ir trūkūmais. Vagis – jau nuo pradžių turi priglaudęs raktą nuo kambario su lobiais, taigi jis turės privalumą, kai visi nuotykiautojai pešis dėl skrynios su lobiais. Burtininkas turi net du krištolinius rutulius, kurie leidžia atspėti ateitį (t.y. kai visi nuotykiautojai paskleidžia savo įtaką, burtininkas pasižiūri į rutulį ir tik tada nutaria kiek jam verta įtakoti įvykius). Karys – neturi jokių ypatingų galių, bet slankioti po požemį pradeda sveikut sveikutėlis (anei vieno įbrėžimo, sužeidimo, ko negalima pasakyti ir nepasakysiu apie kitus nuotykiautojus). Riteris – jis , žinoma, apsiginklavęs. Jau nuo pradžių turi kalaviją, kurio pagalba nesunku, net nuo drakono apsiginti. Tyrinėtojas – turi net du deglus, bet kada gali juos panaudoti ir pasižiūrėti, kokios gerovės ar blogovės slepiasi kitame kambaryje.

Taigi atsitiktinai pasirenkame roles ir pirmyn į požemį pasitikti nuotykių. Atidarom pirmo aukšto duris ir randame ten penkis kambarius. Kas yra kambariuose gali matytis iškart, o gali nesimatyti (kaip lems sėkmė. Nes kambarių yra 25 ir jau nuo pradžių 12 jų atverčiami ir visi kambariai permaišomi, tai tikėtina, kad kiekviename aukšte dalis kambarių bus atversti, o dalis užversti). Ką išvis galima sutikti, rasti požemyje? Taigi tai klasika – monstrai, lobiai, spąstai.

Tarp visų kambarių yra 10 kambarių su monstrais 10 su lobiais, 5 sandėliukai su gerais daiktais (ten yra ir lobių ir gyvybės eliksyrų ir ginklų ir krištolo rutulių ir raktų nuo kambarių su lobiais), 5 kambariai su spąstais. Bet kad būtų kiekvienoje partijoje įvairovė, visada kambarių kortos permaišomos ir 5 kortos atsitiktinai išimamos, taigi visada lobių ieškotojai nežino, sumažėjo monstrų,spąstų ar lobių. Monstrai yra visokio piktumo. Jei neįveiksite drakono, tai gausite 3 žalos (herojai turi viso 10 gyvybių, jei jas praranda, tai amen).Jei jus pasivys zombis,

tai gausite tik 1ą žalą. Monstrus bendrom jėgom dažniausiai herojai nugali, bet jei visdlėto nepavyksta, tai nukenčia tas, kuris mažiausiai prisidėjo prie kovos. Spąstai – jie gali paveikti arba visus herojus arba tik vieną. Jei vieną, tai dažniausiai nukenčia arba pats turtingiausias arba pats sveikiausias herojus (praranda pinigus ir sveikatą). Visi nuotykiautojai ar reikšdami teises į lobį ar mušdami nieko dėtą monstrą, savo indėlį į bendrą katilą parodo padėdami įtakos kortas. ( nuo 1-5).Deja jos tik 5ios ir per visus penkis kambarius jas reikia paskirstyti taip, kad prisigrobti kuo daugiau lobių, spąstų pagalba kuo labiau pakenkti kitiems, ir žinoma negauti į kuprą nuo monstrų. Nes kas išto, jei esi turtingas, bet negyvas. Beje, kad herojus visiškai užsilenktų, ne taip dažnai nutinka, o jei ir nutinka, tai dažniausiai pačioje reido pabaigoje, taigi šis žaidimas neturi „iškritusio” žaidėjo trūkumo.

Žaidimo taisyklių yra du varijantai: 1. Įtakos kortos dedamos užverstos. 2 Įtakos kortos dedamos atverstos. Užverstomis, žinoma , žaidimas juda greičiau. Taigi mano verdiktas toks: labai geras, atmosferinis fileris, trunkantis apie 20min.