Resident Evil Deck Building Game. Pirmas žvilgsnis, partija, įspūdis.

Parašė Profesorius, 2011/05/07

Žvilgsnis. Hey ši žaidimo dėžė paplyšus ir aptrinta. Tokia šiek tiek postapokaliptinė, kaip ir pats žaidimas. Įsižiūriu atidžiau, ėėė, ne, neapgavo, žaidimo dėžė neaptrinta, visiškai nauja, tiesiog toks jau jos viršelis. Beje man patiko toks vaizdo pateikimo sprendimas. Smagiai. Kortos. Jos gražios, detalios, spalvingos ir postapokaliptinės. Viskas ok, žaidimo atmosferą kuria puikiai. O vat kortų storis, tai jau kita kalba. Čia jau leidėjai pataupė, ir smarkiai. Čia gi Deck Building Game. O tai reiškiasi, kad kortos bus dažnai ir pastoviai maišomos, permaišomos, maigomos. Taigi čia reikalingos tvirtos, pakankamai storos kortos. O šiuo atveju tikrai per plonos ir neilgaamžiškos. Taigi, toks pagrindinis ir vienintėlis akmenas ne į žaidimo kūrėjų, bet į leidėjų langus. Apie žaidimo mechaniką nėr ką labai plėstis. Ji labai panaši į Dominion. Kaladės sudarymo principas tas pats. Skirtumai , kad yra scenarijai, yra veikėjų charakterių kortos su skirtingomis savybėmis, kurios kinta kylant veikėjo lygiui ir taip pat, žinoma, monstrų kortos. Va čia skiriasi ir nuo Thunderstone ir nuo Acension. Monstrų kortos visos užverstos. Nežinai koks draugelis išlįs. Gali užsirauti ir ant visiškai silpno ir ant galingo, prieš kurį nepadės visi turimi ginklai. Taigi tenka rizikuoti. Pradžioje partijos visi atsitiktiniu būdu išsitraukia veikėjų kortas.

Visi jie skirtingi su skirtingu gyvybės kiekiu ir skirtingomis spec savybėmis. Taigi, taip ir padarėme – išsitraukėme. Gyvybingiausias buvo 100 o “silpniausias” 70. Visi gavo vienodą ginklų komplektą: po pistoletą, po kelis durklus. Taip pat kiekvienam teko tam tikras kiekis šovinių. ( tai čia taip tik pirmame scenarijuje, kurį ir žaidmė, kituose galima ir skirtiga pradinė ekipiruotė).

Ginklai ir šoviniai.

Įvairūs įvairiausi pistoletai, automatai, šautuvai. Kiekvienoj krūvelėj yra tam tikras kiekis atitinkamų ginklų pvz automatų ir visada būna įmaišytas vienas itin galingas automatas. Žinoma jo daroma žala žymiai didesnė, nei kitų, bet jam įsigyti reikia daug daug aukso, o taip pat jis reikalauja ir daugiau šovinių, kad būtų galima užtaisyti ir šaudyti.

Peiliai, durklai ir mačetė. Žinoma jie daro mažesnę žalą, nei šaunamieji ginklai, bet jiems nereikalingi šoviniai. Ypač gerai yra turėti mačetę, bet deja ji tik viena per visą kaladę ir brangi.

Granatos. Vienkartinio panaudojimo. Daro žalą ir monstrui ir atrimiausiems herojams.

Partija.

Šiame scenarijuje , kad žaidimas baigtųsi reikėjo nudėti patį galingiausią 90 gyvybės monstrą. O užsiraut ant jo galima buvo jau ir pačioje pradžioje, o buvo galima ir neužsirauti :P. Taigi, visi pradžioj pardėjo didinti savo arsenalą, kas pirko granatas, kas peilius, kas šovinius. Taip pat galima buvo įsigyti ir action kortų, kurios leidžia prasukinėti kaladę (traukti papildomas kortas), duoda papildomų action ar pirkimų (nes šiaip tai per savo ėjimą galima atlikti vieną pirkimą, vieną action). Apsipirkus, visada, jei yra noras galima eiti ieškoti nuotykių ir kautis su monstrais. (beje monstrų “decke” ne vien monstrai. Jų, žinoma, ten daugiausiai, bet taip pat galima rasti gydančios žolės ar itin gaingų ginklų, kurių negalima nusipirkti, tik rasti).

Po truputi visi įsidrasino ir pradėjo ieškoti nuotykių. Vienas žaidėjas vis naudojo kovai granatas, o kai jas naudoja, tai kliūva ne tik monstrams, bet ir šalia esantiems herojams. Taigi mano herojaus vargani 70 gyvybės taškai, po keletos granatų nukrito iki 50. Ir vis dėlto surizikavau ir aš nuotykių paieškoti ir užsiroviau ant itin galingo monstro, kuris pribaigė mano herojų. Pagal pirmą scenarijų, pasibaigus gyvybės taškams, herojus nežūva. Jis praleidžia vieną ėjimą, vėliau atsigauna su 20 taškų mažiau. Taigi, dabar žaidžiau su 50 taškų. Po truputį pasisekė nukauti vieną kitą monstrą ir pasiekti kita lygį. Pagal herojaus savybę, dabar visada turėjau daugiau šovinių, o tai labai reikalinga, nes, kad panaudoti ginklą kovoje, reikia turėti atitinkamą šovinių kiekį. Nusipirkau kelias žoles, kad užrūkyt ir tokiu būdu pasigydyti.

Deja, deja, užsiroviau ant pačio galingiausio monstro, kuriį uždubasinus žaidimas baigtųsi. Bet kol kas nei vienas žaidėjas nebuvo pakankamai ginkluotas, kad tai padaryti. Monstriukas nekuklus su 90 gyvybės taškų, o atgal kerta berods 70 jėga. Taigi jis iškart mano hyrausą ir užkasė. Jau antrą kartą per žaidimą teko gaivinti herojų. Dabar atsigavo tik su 30 gyvybės taškų. Vienai žaidėjai itin sekėsi, ji rado monstų kaladėj ir bazuką (pats gaingiausias ginklas, daro 90 žalos), taip pat kažkokį aviacinį kulkosvaidį, kuris daro tiek žalos, kiek turi šovinių, škias gali iššaudyt visus turimus šovinius. Taigi lyderis kaip ir aiškus. Ir štai monstrų krūvelėje liko tik dvi kortos ir tikrai žinojome, kad po viena iš jų TAS – pats pikčiausias. Taigi buvo paleista į kovą bazuka ………………………ir …… ………………. visiškas “feilas” išlindo pasidemonstruoti 10 jėgos, pats silpniausias monstriukas. Taigi bazuka panaudota be reikalo. (vienkartinis panaudojimas). Panaudojus bazukos korta grįžta į monstrų “decką”. Kitas žaidėjas nerizikavo veltis kovon, taigi dabar mano ėjimas, o aš surizikavau ir…………išsitraukiau bazuką. Liko vienintėlis monstras – tas pats, pats pikčiausias, kuris jau ne kartą nuskriaudė mano herojų. O mano rankose bazuka. Na dabar jau užrukysi tu!!!. Žinoma, su sąlyga, kad iki mano kito ėjimo jo neužvers koks kitas žaidėjas. Neužvertė, per plauką, vienam žaidėjui trūko tik 5 žalos taškų, kad užlenkti jį, bet pritrūko. Taigi sėkmingai panaudojau bazuką, užlenkiau patį pikčiausią, ir už jį gavau 8 pergalės taškus. Bet tai situacijos nepakeitė kardinaliai. Vistiek laimėjo žaidėja, kuri buvo susigrobus geriausius ginklus ;)

Įspūdis.

Maksimaliai teigiamas. Žinoma, neapseieisiu be palyginimo su Dominion, kuris yra tokios mechanikos žaidimų „tėvas”. RE – paprastesnis už Dominion, strategavimo galimybės silpnesnės ir žaidimas labiau chaotiškas, mažiau kontroliuojamas. Bet RE labai teminis ir atmosferiškas, o tai yra smagu. Jokios abstarkcijos, viskas konkretu. Gauni herojų, ginklus, užrūkai žolės ir pirmyn mušti monstrų. Tikrai gerai praleidau laiką ir manau sužaisiu dar daugelį partijų. Scenarijų gi 15a, o reik visus išbandyti ir ne po kartą ;)