ScrumBrawl. Kas nutiktų, jeigu futbolą žaistų drakonai ir burtininkai?

Parašė Profesorius, 2014/11/21

scrumbrawl virselis

 Išvis apie ką čia?

   Dūžtantys, sprogstantys kamuoliai, balos kraujo, kalnai lavonų. Na gal koks vienas įvartis per visą žaidimą – tai ScrumBrawl. Oficialiai , tai čia apie fantasy futbolą. Realiai, tai apie snukių daužymą. Smagų daužymą.

   Pavadimias iškart priverčia suklusti ir susistatyti ausis – ar tik tai nebus koks Blood Bowl nevykęs klonas? Tema panaši: futbolas, visokios būtybės.   Panašumo yra, bet minimaliai ir žaidimas vykęs, netgi labai vykęs. Žinoma, ne visiems patiks. Jeigu ieškote rimto taktinio, strategino žaidimo , tai čia to nerasite. Jeigu ieškote kažko nurauto, randominio, komiško ir snukiadaužiško, tai šis žaidimas kaip tik jums.

Kas dėžutėje gyvena?

 Ogi joje ne tiek ir mažai:

Viduje arenos laukas, kuriame ir vyks visos kovos.

scrumbrawl_arena

Net 50 skirtingų būtybių kurios dalyvaus varžybose.

scrumbrawl_butybes

Kauliukai. Pagal geriausias D&D tradicijas – D20.

Na ir dar visokie žetonai: įvarčių, portalų,kamuolių, taškų.

Beje, kamuoliai net 8 ir beveik visi gerokai nutolę nuo įprastos kamuolio sampratos.

scrumbrawl_visuma2

Tai kaipgi laimėti?

Tereikia surinkti tik tris taškus. Lengvai?

   Nors surinkti tereikia tik 3 taškus, bet pasirodo, tai padaryti ne taip ir paprasta. Iš trijų surinktų taškų turi būti bent vienas įvartis. O vat juos pelnyti ir yra sudėtinga, nes dauguma būtybių labai aršios ir neblogai kaunasi, bet niekam tikę, kai reikia spirti kamuolį. Taigi, kaip rodo praktika, geriausias varijantas pelnyti įvartį – tiesiog kamuolį įnešti į vartus. Žinoma, priešininkai nesnaus ir jų vadovaujamos būtybės visais galimais būdais trukdys tai padaryti. Kitus taškus galima surinkti tiesiog užmušinėjant priešininkus. Kai nudedi neprietelių, gauni jo kailį ir jį sandėliuoji. Kai surenki visus 3 kailiukus , tada juos galima išmainyti į vieną pergalės tašką. Ir labai dažnai būna, kad kruvinųjų taškų už kailius visi jau turi pakankamai, o įvarčio vis dar nei vieno.

scrumbrawl_visuma

 Kaip vyksta kova

   Puolėjas ridena D20, gynėjas – D20. Kas daugiau išridena, tas laimi. Visos būtybės turi tik po 1 gyvybę ( na nebent turi užsidėję koki „enchantmentą“ kuris taipogi skaitosi ir rašosi, kaip papildoma gyvybė). Žinoma, kiekviena būtybė turi savo puolimo ir gynybos charakteristiką, kurios sumuojasi prie kauliuko metimo. Charakteristikos varijuoja nuo 1 iki 9. Ir žinoma, jei išrideni 1 – kritinis nepataikymas, jei 20, tai didi sėkmė – kritinis pataikymas, ir priešininkas gali apsiginti tik išridenęs 20 (neskaičiuojant modifikatorių). Taigi žaidime sėkmė ir atsitiktinumas tikrai turi didelią reikšmę, todėl nereikia žiūrėti į šio žaidimo vyksmą labai rimtai.

  Būtybės krenta viena po kitos, kaip snaigės. Arenoje taip ir styrotų lavonų kalnai, jeigu laimėtojas nesusirinktų kailių. Kiek teko žaisti – tai daugiau snukiadaužis, nei futbolas.

 Būtybės

   Jų daug ir jos – …………visokios. Nuo labai gerų iki visai netikusių, netgi keliančių šypseną. Jos būna skraidančios ir nelabai. Ir, žinoma, skraidančias gali atakuoti tik kitos skraidančios arba tos, kurios gali atakuoti per atstumą. O kokias būtybes gausite – tai jau nuspręs ponas atsitiktinumas. Stiprių būtybių daugiau, nei silpnų, tai nebus jau taip , kad kažkam visiškai nesiseks, o kažkam labai seksis. Ir stipri būtybė nebūtinai laimės prieš silpną, nes vėlgi, galimybęs išlygins atsitiktinumas.

O dabar apžvelgsiu kelias, įsimintiniausias būtybes:

Gaidys

scrumbrawl_gaidis

    Turėti gaidį, iš tikro yra gaidys. :D. Dažniausiai žaidėjai vengia jį išleisti į areną. (gaidys gi) Gaidžio attaka tik +1; (pati silpniausia iš visų įmanomų) ginasi tik +3. Labai blogai mėto kamuolį, blogai gaudo, bet užtat toli bėga – net per 6is. Beje, gaidys visada alkanas. Taigi kiekvieno ėjimo metu ridensite D8 ir jeigu reikšmė 1-4, tai gaidžiukas kažką lesa nuo žemės ir daugiau nieko nedaro.Ėdrumas paėmė viršų. Jo ėjimas baigtas.

 Stebuklingas Kelmas

   Nors jis ir stebuklingas, vistiek jis kelmas. Kelmas turi visas kelmiškąsias savybes – jis nejuda ( kelmas gi). Jis negali gaudyti, mėtyti ir aplamai nieko daryti su kamuoliu ( logiška, kad negali). Ir visdėlto turi kelias ir naudingas savybes. Turi range ataką su +8. Taigi arti kelmo geriau neiti. (ką dažniausiai ir daro kiti žaidėjai). Ir nepamirškite, kad kelmas stebuklingas, taigi jis didis burtininkas. Moka visą vieną burtą ir tai su 50 procentų sėkmės tikimybe, kad jam pavyks jį tinkamai panaudoti. Bet jei pavyksta, tada jis gali sunaikinti priešininko „enchantmentą“.

 Žmogus

  Taip , taip . Tarp visų ypatingų , pasakiškų ir ne, būtybių yra mums visiem gerai pažįstamas žmogus. Žmogus ginkluotas labai rimtu šautuvus su optiniu taikikliu ir jo geroji ir labai stipri savybė – kad atakos atstumas yra per visą areną. Nors prie atakos turi tik +4, bet atsistojus atokiau nuo priešiškų būtybių, gali joms pridaryti nemažai nemalonumų.(t.y. jas nudėti)

 Hidra

  Vienas stipriausių padarų žaidime. Ginasi +8; atakuoja +5.Iir pati svarbiausia savybė prieš ataką ridenam D8 ir nuo išsiritusios reikšmės atakų skaičius gali svyruoti nuo 3 iki 6. O tai jau tikra mirtis bet kuriai būtybei.

scrumbrawl butybes2

 Nekromanceris

 50 procentų tikimybe (D8) gali atgaivinti ir užkontroliuoti ką tik užmuštą ( tai nebūtinai necromancerio darbas) būtybę.

Feniksas

   Jeigu jis nukaunamas, tai 50 proc tikimybe (D8) atgimsta ir atsiranda atsitiktinėje arenos vietoje.

 Revenant‘as

    Išvis kažkoks „čytinis“ padaras. Jo neįmanoma užmušti. Tik primušti. Jeigu ataka prieš jį pavyksta, jis pradingsta ir „randomiškai“ atsiranda kitoje arenos vietoje ir jokių ten 50 proc. tikimybių, kaip pas kitus padarus. Iš arenos jis pasišalina tik tada, kai jis užmuša bet kokią būtybę. Pasišalina, bet žaidėjas gauna iškart raudoną tašką ( kuris paprastai gaunamas užmušus mažiausiai 3 padarus)

Transmuter‘is

  Puolimo ir gynybos charakteristikos vidutinės 4/4, bet labai gera ir naudinga magiška savybė jo. Jis vienas būtybes paversti į kitas gali. Jeigu tai jo komandos būtybė, tai be jokios rizikos paverčia, jeigu priešiška – tai kaip jau įprasta 50 proc. tikimybė D8 ridenant. Taigi priešininko drakoną į kokį gaidį ar kelmą paversti visai smagu.

 Yra ir daugiau labai įdomių padarų, bet su jais susipažisite, jeigu nutarsite išbandyti šį žaidimą.

 scrumbrawl_drakonas

Event‘ai, enchantment‘ai, team bonus’ai ir alter reality kortos.

   Beveik visi instant event‘ai (iškart suveikiantys įvykiai) yra blogi. Jie ateina į žaidimą atsitiktinai ir jų efektai galioja visiems žaidėjams, net ir tam, kuris event‘ą ištraukia .   Tai štai kas gali nutikti: gali tekti paaukoti kiekvienam žaidėjui po vieną būtybę, gali per areną prasinešti tornado, kuris savo kelyje viską nušluos, gali visi kamuoliai arenoje susprogti, gali susprogti visi vartai-portalai, ir jei koks padaras šalia, jam taip pat klius. Ir tt. ir panašiai. Taigi netgi vienas instant event‘as gali labai smarkiai pakeisti padėtį arenoje.

Enchantmentai ir team bonus’ai – tai yra gėris. Jie duoda kažką gero jūsų padarui, arba visai komandai. Pvz + atakos, + greičio, range attack, neskraidanti būtybė gali tapti skraidančia ir tt. ir pan.

scrumbrawl_bonus

Alter Reality kortos –   Jos būna nuo 1-5 ir leidžia modifikuoti D20 kauliuko rezultatą. Tai gali padėti laimėti kovą arba apsiginti. Tai leidžia pakoreguoti padaro atsiradimo arenoje vietos kordinates. Būna visai smagu ( žinoma, priešininkui tai džiaugsmo nedaug) šios kortos pagalba nuleisti savo būtybę ant priešininko būtybės galvos ( šiuo atveju priešininko būtybė užsilenkia), arba pakoreguoti, kad priešininko padaras atsirastų portale- vartuose (šiuo atveju būtybė iškart miršta).

scrumbrawl_alterreality

 Kamuoliai

scrumbrawl_kamuoliai3Vienas iš jų – pats paprasčiausias visiems puikiai pažįstamas ir nuobodus kamuolys be jokių ypatingų ar ne ypatingų siurprizų, bet kiti…….

Kristalinis kamuolys – saugokite jį kaip savo akį ar koją, nes jei išmesite jis suduš.

Kamuolys- skydas – tam kas jį turi prie gynybos +4.

scrumbrawl_kamuoliai

Slidus kamuolys – bandant kamuolį paimti, perduoti ar mesti, reikia testuoti ar jis neišslysta iš rankų.

Sunkus kamuolys – jūsų padaras eina vienu langeliu mažiau, silpni padarai išvis jo nepakelia, o skraidantys nepaskrenda, tenka jiems vilktis žeme.

Nestabilus kamuolys – ridenam D8 ir kamuolio turėtojas gali susprogti ir susprogdinti aplinkinius gyvius, portalus ir pan. O gali ir pasisekti – nieko neįvyks.

Žudantis kamuolys – šis kamuolys yra ginklas. Jį galma mesti į priešininką ir jį užmušti.

Chaoso kamuolys – pastoviai teleportina kamuolio turėtoją į atsitiktinę arenos vietą.

scrumbrawl_kamuoliai2Epilogas

  Ilgą laiką vis „praeidavau“ pro šį žaidimą, nes jame nėra figūrėlių. Kiekviena padaras – tai nedidelė kortelė, kuri įsideda į stovelį. Bet 50 miniatiūrų, tai jau būtų visiškai kita žaidimo kaina ir nebūtų taip informatyvu, būtų sunku atrinkt kur kokia figūrėlė ir kokios jos statistikos. Ir taip susiklostėsi aplinkybės, kad dabar turiu šį žaidimą ir visiškai nesigailiu. Tai tikrai smagus ir linksmas žaidimas. Jis nepretenduoja į rimto žaidimo vardą. Jis visiškai nurautas. Ir tuo man patinka. Juokingos ir nevėkšliškos kai kurių padarų savybės, visa griaunantys instant event‘ai ir amžinos kautynės arenoje. Jei esate americ thrash gerbėjas, jums šis žaidimas turėtų tikrai patikti.

scrumbrawl_nugarele