Star Wars: Imperial Assault. Pirmosios partijos – pirmieji įspūdžiai.

Parašė Profesorius, 2015/01/09

imperial assault virshelis

Žaidėme pilnu sąstatu – keturi herojai – Sukilėliai ir Imperijos adeptas atsakingas už visas Imperijos pajėgas. Turėjau išankstinę nuostatą, kad tai bus geriau už Descent, kuris man ir labai patinka. Ir taip, tikrai nenuvylė. Visi pakeitimai tik į gerąją pusę ir dar Star Wars tema, kuri man labiau patinka, nei Descent . Žaidimo komponentų kokybė puiki – visgi tai FFG. Tik vieną figūrėlę supainiojo įdėti. (nėra vieno herojaus figūrėlės, bet užtat kito įdėtos dvi). Bet tai nedidelė bėda, nes FFG labai operatyviai ištaiso tokias klaidas. Taigi ilgai netrukus atsiųs miniatiūrą, kurios pritrūkom.

Pradėjom nuo įžanginės – apmokomosios partijos. Reikėjo saugoti dvi konsoles, kad Imperijos šalininkai prie jų neprieitų ir neaktyvuotų. O Imperijos kariai galėjo pulti iš dviejų pusių – pro bet kurias iš dviejų durų. Taigi pasiskirstėme tolygiai – du herojai saugojo pirmas duris – kiti du – antras duris. Per daug nosies nekišome ir laukėme kada Imperijos pakalikai priartės. Pro vieną pusę veržėsi Imperijos smogikai, pro kitas – probe droidas, karininkas ir smogikas su sunkiuoju kulkosvaidžiu. Pradėjome įnirtingai  šaudyti vieni į kitus. Vukis nudėjo du Imperijos smogikus, bet trečiasis sugebėjo pribėgti prie pat konsolės. Tuo tarpu kitoje pusėje visai suįžūlėjęs Imperijos probe droidas taipogi prasiveržė iki konsolės, kur jo jau laukė įpykęs herojus. Reikėjo per vieną ėjimą nudėti tiek droidą, tiek Imperijos smogiką. Teoriškai tai galėjome padaryti, nes vienas herojus atakavo probe droidą per savo ėjimą , o kitas herojus turėjo savybę panaudojęs endurance atakuoti priešininką – imperijos kareivį jo ėjimo pradžioje . Deja abu Imperijos pavaldiniai nors ir sunkiai sužeisti ir aplamdyti liko gyvi ir dusdami iš įniršio sugebėjo aktyvuoti konsoles. Taigi pirmoji kova ne Sukilėlių naudai.

Antrasis žemėlapis – tai jau buvo pilnavertė misija. Atisdūrėme kažkokiame koridoriuje – netoliese matėsi jau pažįstama iš mokomosios misijos Imperinė šaika – kareiviai, probe droidas, karininkas. Jie buvo susispietę aplink konsolę. Kaip netrukus sužinojom, mums reikėjo naikinti konsoles, kurių buvo viso keturios ar penkios. Na bet pirmiausia nusprendėme susidoroti su nekenčiamaisiais Imperijos kariais. Taigi ėmėmės po truputį juos skriausti. Jie taip pat neliko skolingi ir taip pat mums talžė šonus. Po truputį koridorių pravalėme, ir net šiek tiek pašaudėme į konsolę.

Imperijos atstovas davė mums užuominą (matydamas mūsų beviltišką žaidimą), kad mums reikėtų labiau koncentruotis į misijos vykdymą – konsolių naikinimą. Bet buvo sunku sustoti mušti Imperiečius, nes tai smagu, o jie dar netoliesia įžūliai tarpsta ir tiesiog provokuoja smurtą jų atžvilgiu. Buvo nuspręsta atidaryti duris į kitą kambarį. Ir jas atidarius iškart prisiminiau Descent 1ed (nes būtent iš jo ir paimti tokie netikėtumai). Atidarius jas mus meiliai pasitiko stambaus kalibro kulkosvaidžio žiotys draugiškai nutaikytos į Sukilėlių tarpuakius ir būrys Imperijos smogikų, vadovaujamų karininko. Taiiip – puikus netikėtumas. Dabar priešininkai buvo ir priekyje ir už nugaros. Jau keli herojai buvo rimtai sužeisti, taigi reikėjo saugoti savo kailį. Bet kaip netrukus sužinojome, žaidimo roundų skaičius buvo labai ribotas (kiek jų bus žinojo tik imperijos pajėgų vadas). Taigi kitą ėjimą žaidimo partija baigėsi. Spėjom susprogdinti tik vieną konsolę, bet užtat sunaikinom nemažai imperijos pajėgų, kas tikrai davė moralinį pasitenkinimą. Ką ten tos konsolės – reikia imperijos šalininkus mušt ;)

Kas žaidime naujo?

Kaip žinia, pagrindinės mechankos paimtos iš Descent 1ed ir Descent 2ed. Bet yra skirtumų, kurie jau ir taip gerą mechaniką padarė dar geresne.

Dabar kai vienas herojus padaro savo ėjimą – tada imperijos vienas būrys daro ėjimą. Herojai neprarandą samonės, bet gali numirti ir toliau jau nedalyvauja esamame žemėlapyje. Kai pirmą kartą surenka maksimaliai sužeidimų – herojaus savybių lapas apverčiamas – ir jo kai kurios charakteristikos pablogėja – pvz sumažėja endurance ir iš dviejų spec savybių viekia tik viena. Gyvybių lieka tiek pat.

Bet dabar herojams gydytis paprasčiau – tiesiog reikia ilsėtis. Kai ilsiesi – pradžiai atsistato endurance – jeigu jis atstatytas – tada jau atsistatinėja gyvybės. Ir ilsėti per ėjimą galima du kartus. Endurance ėjimo veiksmui galima panaudoti tik 2 žetonus – t.y. maksimaliai tokiu būdu paeiti galima tik per du langelius. Taip pat patiko – „karo rūkas“ t.y. nematai visų priešininkų iš pat pradžių, tik atidaręs duris į kitą teritoriją sužinai kokie neprieteliai už jų laukia. (tai iš Descent 1ed). Taigi dabar prieš atidarant duris reikia gerokai pagalvoti ar tikrai verta. Dar nauja taisyklė – kad Sukilėliai pralaimi jeigu tiksliai nepamenu kiek – bet koblogo – trys iš jų tampa sunkiai sužeisti – t.y. vieną kartą gauna maksimaliai žalos ir jų savybių lapai apverčiami kruvinąja puse į viršų.

Nusprendėme žaisti visą campain’ą. Ir būtinai reiks išbandyti žaidimo skirmish režimą.

Pabaigai keletas nuotraukų su dažytomis figūrėlėmis iš BGG.

Imperijos smogikai

imperial_assault_smogikai_dazyti

Imperijos probe droidai

imperial_assault_probe_droid_spalvoti

Imperijos karininkas ir skautas

imperial_assault_karininkas_ir_scout

Gražu dažytos figūrėlės.  Bet nejaučiu didelio potraukio figūrėlių dažymui. Tai nežinia, ar bus kada jos nudažytos. Na nebent smogikus glaima “užwashinti” tai neužims daug laiko.