Mes žaidėme: 2014.08.06-12

Parašė Profesorius, 2014/10/13

Twilight Imperium
Android: Netrunner 2 partijos
Theseus: The Dark Orbit
Alles Kanone 2 partijos
Cockroach Poker/Bug Bluff 2 partijos
Nexus Ops
Zeppelin Attack 2 partijos

Žinoma, savaitės įvykis – Twilight Imperium.  Žaidėme po laaabai ilgo laiko tarpo šį epinį žaidimą.

twilight imperium virselis

Žaidėme keturiese ir partija buvo trumpa – tetruko tik 6h.

Žemėlapis atrodė štai taip:

twilight 500-001

       Žemėlapyje matosi, kad raudonieji ir žalieji buvo atskirti net 3jų sunkiai praskrendamų sektorių, o tarp mėlynųjų ir fioletinių buvo nemažai tuščių sektorių  (dėl kurių tikrai neverta peštis) ir vienas visiškai nepalankus egzistavimui. Tai ir lėmė, kad raudonieji su žaliais visai nekariavo, o mėlynieji pirmiausia konfliktavo su artimiausiu kaimynu – žaliaisiais  ir tik vėliau su fio-violetiniais. Pradžioje visi elgėsi taikiai. Tyrinėjo, kolonizavo aplinkines sistemas, plėtė savo imperijų valdas , statė laivynus ir vystė technologijas. Žaliasis prisistatė daug fighterių (nors jie silpni, bet pigūs ir jų galima turėti neribotą skaičių), o mėlynasis  pasistatė keletą drednautų, tada užėmė kelias  pasienio sistemas gretimai prie žaliojo. Žinoma, tai įtakojo konfliktą. Mėlynojo flotilė buvo nušluota (dreadnautus fitheriai sudorojo), bet žaliasis taip ir nesugebėjo užimti planetų. Beveik tuo pat metu fioletinis nusprendė pasirūpinti per daug išsiplėtusiu raudonuoju. Taigi, kitame visatos krašte, taip pat prasidėjo mūšiai.

     Kaip žinia, visi žaidėjai gauna po vieną slaptą misiją ir žaidimo metu vis atsivertinėja ir daugėja atvirų – bendrų visiems žaidėjams misijų. Slaptos misijos dažniausiai būna susiję su sistema visatos centre – Mecatol Rex. Dažniausiai tikslas būna užsimti šią sistemą ir joje išbūti bent vieną ėjimą, plius kažkokios papildomos sąlygos – ar tai turėti kažkokio tipo laivų, antžeminių pajėgų ar kokį pastatą.  Po partijos sužinojom , kad 3 žaidėjų slaptosios misijos buvo susijusios su Mecatol Rex ir tiek vienas turėjo  su juo nesusijusią užduotį. Atviras užduotis beveik visiems žaidėjams sekėsi vykdyti labai neblogai. Reikėjo turėti kažkiek technologijų, turėti kažkiek vienodų technologijų, sumokėti 6 “goods’us”, kad gauti tašką  ir tik viena buvo sunkiai įvykdoma – išbūti visą roundą Mecatol Rex’e.  Kaip žinia, kas įskrenda į Mecatol Rex iškart tampa didelio susidomėjimo objektu. Ir visos likusios imperijos stengiasi jį išrūkyti iš Mecatolo. Taigi, išbūti centre ne taip ir paprasta.

twilight500- 002

     Mėlynieji klastingai užėmė sistemą prie pat Mecatol Rex. Tai žinoma, labai nepatiko artimiausiam kaimynui – violetiniui, taigi jis netrukus užpuolė mėlynąjį. Deja sėkmė buvo  mėlynojo pusėje, ir violetinių invazija žlugo.  Bešvenčiantis šią pergalę mėlynasis šioje sistemoje pasistatė kosminį doką kuris, leis šioje sistemoje gaminti kosminius laivus. Sistema pavojingai arti Mecatol Rex (pavojinga mėlynojo priešininkams, bet ne jam pačiam.)

Kol mėlynieji pešėsi su violetiniais raudonasis užgrobė Mecatol Rex . Ne tik sistemą, bet ir pačią planetą.

twilight 500-003

        Teko įsikišti žaliąjam, ir atskridus į Mecatol’ą nušluoti raudonojo negausų laivyną. Deja atžeminių pajėgų nepavyko įveikti. Taigi žaliasis atsitraukė “namo”, ir tada centrą su įspūdingo dydžio armada užėmė mėlynasis.  Laivyno pagrindą sudarė dreadnautai, kurie jau buvo technologiškai labai išvystyti ir pagal charakteristikas beveik prilygo karinei žvaigždei (pats galingiausias ir pats brangiausias kosmolaivis žaidime).  Netrukus mėlynasis išvystė technologiją, kuri leidžia dreadnautui iššauti dar prieš mūšį. Patikėkite  – tai tikrai labai svarus argumentas. O tuo metu , tiek violetinis, tiek žaliasis, tiek raudonasis – visi  pasistatė po karinę žvaigždę ir bendru susitarimu nutarė , kad laikas užsiimti mėlynuoju. Kariniai planai buvo 2. Arba išrūkyti mėlynąjį bendrom jėgom iš Mecatol Rex’o, arba užimti mėlynojo namų planetą. ( kai ji užimta, žaidėjas negali vykdyti misijų).  Kad namai nebūtų užimti mėlynasis pastatė 5 antžeminius “unitus”, taigi žaliąjam teko pakeisti planą ir pulti mėlynąjį Mecatol Rex’e. Gauja dreadnautų prieš kovinę žvaigždę, kelis cruiser’ius ir kokius 8 fighterius.  Pirmas kovos raundas praėjo apylygiai.  Buvo nukauti keli fighteriai, gerokai aplamdyti  dreadnoutai ir apgadinta kovinė žvaigždė. Tada mėlynasis klastingai panaudojo action kortą, kuri leido pribaigti priešininko kovinę žvaigždę.  Taigi, mūšio lemtis jau buvo aiški. Mėlynasis laimėjo.  Kitu ėjimu į centrą įsiveržė raudonasis su savo kovine žvaigžde ir keliais fighteriais.  Deja ir vėl, mėlynasis apsigynė. Na o violetinis nors turėjo ir kovinę žvaigždę ir dar debesį kitų laivų, ir planą, taip pat prisidėti prie mėlynojo išrūkimo, deja, jis nesuspėjo. Mėlynasis paskelbė priverstinę taiką, tarp mėlynojo ir violetinio.  Ir tai buvo lemiamas roundas. Mėlynasis per jį pelnė visus 3 taškus , ko ir tetrūko iki pergalės.

Android: Netrunner

Netrunner visuma

    Abi partijas žaidžiau už korporacija Haas-Bioroid ir abi gerokai pasiroviau malkų. Kaladė buvo dėliota ne tik iš bazinių, bet ir iš papildymų. Labai itin nesisekė. Pirmojoje partijoje sėdėjau beveik be ice kortų, vienintėliai kurie buvo suinstaliuoti , tai buvo  silpni ir nepatikimi, kurie tik reikalavo 1 kredito iš runnerio, taigi ne kažką. Runneriui, net nereikėjo kažkokių ypatingų programų, kad prasilaušti. Antrojoje partijoje jau išsitraukiau ir rimtesnių ice, bet vėlgi kitas kraštutinumas, kad juos aktyvuoti reikėjo 8 kreditų, kurių neturėjau. Taigi runneris ir vėl siautėjo.  Ir vistiek šis žaidimas išlieka geriausiu kortiniu žaidimu man ir kaip matosi iš BGG reitingo , daugeliui kitų žaidėjų.

Nexus Ops

nexus-ops-box-right  Po pakankamai solidaus laiko tarpo šis žaidimas sugįžo ant žaidimų stalo .  Žaidžiau už raudonuosius. ( spalvos tik tam, kad atskirti, kad tai tavo “unitai”, nes visų žaidėjų armijų savybės tokios pačios).  Buvau trečias žaidėjas, taigi kreditų pradžiai turėjau pakankamai. Pradžioje pasistačiau gaują humanų ir net užteko kreditų vienam vorui ir kiek galima plačiau paskleidžiau. Deja, nors radau keletą vorų, bet aplink mano home base buvo visiška plynė.  2 tailai be resursų gamyklų ir tik vienas su 1 rubiumo gamykla. Taigi supratau, kad ekonomika mano bus ne kažką.  Kitiems žaidėjams nuskilo labiau, o  vienam netgi labai, labai. Prie pat home vase 2 gamyklos 2 rubiumų. Tai tikrai  sėkmė, nes prie pat namų, jas žymiai lengviau ginti nuo galimų interventų.  Ir taip jau gavosi, kad kiti du žaidėjai nusprendė šiek tiek apraminti per daug išsiplėtusį pirmąjį žaidėją ( tokią situaciją ir apsprendžia, tai , kad jis pirmasis žaidėjas, bet gauna startui mažiausiai kreditų).  Per tą laiką kol jie niovėsi, pasistačiau keletą vorų ir juos nusiunčiau į monolitą……ir………..daugiau nei pusę žaidimo niekas neišvijo manęs iš ten. Visi buvo užsiėmę tarpusavio pjautynėm ir manimi nelabai domėjosi, nes pas mane tik plynė, jokių gamyklų su 2 rubiumo. Kažkodėl  žaidėjai neįsigilina, kad tas, kuris kontroliuoja monolitą ir gauna 2 taktikos kortas, jis turi labai didelį pranašumą. Nes kortas gali panaudoti pagal paskirtį, jų efektai būna tinkamoje situacijoje labai naudingi, o jeigu turi jų perteklių ir matai, kad nepanaudosi efektyviai, visada jas galima išmainyti į 1 rubiumą. Taigi monolitas, kaip minimum atitinką 2 rubiumų gamyklą.  Tai štai tupėjau centre,  gaudamas 9 kreditus samdžiausi vorus, o vėliau net vieną drakoną.  Po truputį vykdžiau misijas ir rinkau taškus už laimėtas kovas.  Vis puldinėjau kaimyną, kuris turėjo 1 rubiumo vertės gamyklas. Per visą partiją neištraukiau slaptos misijos, kuri būtų verta daugiau nei 1 taškas ( slaptos misijos būna nuo 1 iki 3). Taigi, teko rinkti taškus kantriai, po truputį. Artimiausias varžovas buvo surinkęs jau 9 taškus, kaip ir aš.  Bet jį puldinėjo iš dviejų pusių, o mano kovos apsiribojo vienu kaimynu. Taigi artėjo finišo tiesioji. Prie pat centro atsigriozdino įspūdinga mėlynojo vorų gauja, taigi mano du voriukai spruko iš centro ( nes prarasti du vorus yra labai ne pagaidautina – minus 12 kreditų).  Tiek geltonasis, tiek mėlynasis padarė tokius ėjimus, kad man sudarė sąlygas juos užpulti ir įvykdyti per vieną ėjimą net kelias misijas. Taigi surinkau trūkstamus 3 taškus.

   Nexus Ops vis dar išlieka vienu geriausiu kariniu žaidimu. Jis greitas ir labai dinamiškas. Taisyklės aiškios ir greitai perprantamos. Komponentai  puikus, išskyrus tai, kad per maži  žemėlapio tailai.

Zeppelin Attack

zeppelin attack virselis

   Nedidelėje dėžutėje, labai neblogas deck building žaidimas.  Ir netgi rasite kai ką naujo, kas skiriasi nuo kitų deck building žaidimų.  Abi partijas žaidėme pilnu sąstatu 4se.  Primąją partiją užsiaučiau kaip reikiant. Pačioj pradžioj pasisekė – į rankas iškart papuolė pinigų ( o jie labai deficitas pradžioj žaidimo), taigi iškart nusipirkau papildomą “cepeliną”, kuris turėjo atakos savybę. Taigi, jau  antrą ėjimą turėjau galimybę atakuoti neprietelius du kartus.  Vėliau pavyko nusipirkti atominį ginklą ir tuo pačiu ėjimu pašalinti iš rinkos kortą, kuri leidžia gintis nuo atominio ginklo. Taigi darbar naudodamas atomkę atakai, visada buvau tikras, kad ji bus sėkminga. Žaidime, taip pat reikia atidžiai sekti, kas ką puola, kokio tipo ataka, ir ar priešininkas apsigynė. Jeigu nesugėbėjo apsiginti ir atėjus ėjimui, žinote, kad varžovas netraukė naujų kortų – drąsiai galite pulti būtent to tipo ataka, kurio jis neturėjo, taigi neturi ir toliau.  Partija baigėsi pakankamai greitai, nes buvo išpirktos 3 kortų krūvelės.

    Antroji partija man vyko sudėtingiau, mat visi buvo susimokę, susitarę, kad dabar jau tikrai reikia mane skriausti. Tą ir sėkmingai darė, bet todėl paleido kitą žaidėją, kuris sėkmingai bujojo. Na ne  godziliškai sėkmingai, bet šiek tiek sėkmingiau nei kiti. Mano skraidantys “cepelinai” būdavo pastoviai nušluojami iš padangės, kiek jų bebūtų, nes kai atakuoja keli žaidėjai iš eilės, atsilaikyti sunku.

   Žaidime, kaip jau supratote yra tiesioginė interakcija tarp žaidėjų.  Bet ji nėra tokia laužanti, kaip Nightfall’e. Jeigu Nightfalle, gali būti visą žaidimą lyderiu ir paskutiniu ėjimu gauti 15 žalos ir tapti outsaideriu, tai Zeppelinus’e taip nėra.   Varžovai gali nusprogdinti tavo laivyną, bet po keleto ėjimų jis sugrįš ;)  Taigi , visiškai sužlugdyti varžovo neįmanoma.