Mes žaidėme 2014.11.10-16

Parašė Profesorius, 2014/11/17

Bang The dice Game
Descent 2ed 2 partijos
Intrigue
Nefarious
Cosmic Encounter
2 partijos

Descent 2ed

descent-visuma

Tęsėme “campain”ą. Ir šį kartą buvo vienas “encounter”is, kurį pagaliau pavyko laimėti herojams.  Tikslas buvo nudėti 4 overlordo monstrus esančius kitame nedidelio žemėlapio gale ir neleisti overlordo pakalikams uždominuoti viduriniame kambaryje. T.y. herojų tame kambaryje turi būti daugiau, negu monstrų.  O herojai atsirado pradiniame kambaryje, kuriame jau buvo gauja monstrų. Juos žudyti nebuvo prasmės, nes jie  kitame ėjime overlordo ėjimo pradžioje vėl atsirastų tame pačiame kambaryje. Taigi herojai atsidarė duris ir visi sulindo į vidurinį kambarį. Kitą ėjimą du herojai liko saugoti durų, o kiti du nuėjo lupti monstrų, kuriuos užlupus buvo galima laimėti. Ir per vieną ėjimą pasisekė nukauti net tris. Liko nukauti dar vieną, bet čia jau prasidėjo diiiiidelės problemos. Iš kitos pusės monstrai lindo į kambarį ir prilupo viena herojų iki sąmonės netekimo. O tuos monstrus, kuriuos reikėjo herojams užlupti overlordas atitraukė, kad būtų sunku pasiekti. Bet galų gale pavyko užlenkti paskutinįjį monstrą ir herojai laimėjo. Kol kas tai pirmoji ir vienintėlė pergalė “campain’e”, o jis jau artėja prie vidurio.

Antrasis “encounteris” buvo į vienus vartus ir overlordo naudai.  Overlordui reikėjo nuvesti  kažkokį gyventoją iki išėjimo. Paskaičiavom, kad tai užims 7-8 ėjimus. Herojai tam sutrukdyti niekaip negalėjo, tiesiog jiems reikėjo per tą laiką užlenkti vieną overlordo monstrą. O kad jį užlenkti, reikėjo visu pirma jį pasiektį. O jis buvo kitame žamėlapio gale, o praėjimą saugojo monstrų gaujos ir krūmai. Taip taip, pirmą kartą žaidime pamatėme vietoj durų krūmus. Pro juos buvo įmanoma pralįsti panaudojus “skill” check, arba išvis juos išrauti, tam reikėjo dviejų herojų prie krūmų ir taip pat praeiti “skillcheck”. Herojai po truputį naikino monstrus, artėdami link reikiamo koridoriaus, bet čia juos užpuolė siaubingo dydžio overlordiniai vorai. Mažai herojams nepasirodė. Išgriuvo be sąmonės krūvomis. Overlordas padarė nedidelę klaidą ir  monstras, kurį reikėjo herojams užlenkti gale ėjimo liko šioje krūmo pusėje. Taigi vienas herojus užsiusndė ant jo vilką ir dar pats dadėjo ir nunešė monstrui pusę gyvybių. Bet tai nepadėjo herojams laimėti, nes iki gyentojo išvedimo overlordui tetrūko vieno ėjimo. Taigi kitą ėjimą overlordas šventė eilinę pergalę.

 Intrigue

intrigue_virselis

Kol kas šio žaidimo tai buvo antroji partija. Su visai kitais žaidėjasi. Tai ir partija buvo visiškai kitokia. Beje žaidėme be kyšio gražinimo taisyklės, tai taipogi įtakojo kitokias žaidimo peripetijas. Šioje partijoje nebuvo labai didelių sumų. Didžiausia buvo kogero 12 tūkstančių. Ir taip jau susidėliojo viskas, kad vienas žaidėjas taip gudriai išsiuntinėjo ir įdarbino savo darbuotojus, kad juos išmesi iš jų šiltų vietelių jau nebuvo įmanoma, nes kiti žaidėjai jau tiesiog neturėjo tokio tipo darbininkų. Taigi žaidimo laimėtoas surinko apie 150 tūkstančių pinigų ir nuo atros vietos atsiplėšė maždaug 30 tūkstančių.

Cosmic Encounter

cosmic-encounter-virselis

Su šiuo žaidimu mano istorija tęsiasi jau labai ilgai. Pirmą kartą jį išbandžiau gal prieš 5 metus ir jis man visiškai nepatiko. Po kažkiek laiko daviau jam antrąjį šansą ir vistiek jis man nepatiko. Dabar jis gavo trečiajį šansą ir kaip nekeista ši kartą jis patiko man labiau ir galbūt netgi norėsiu jį žaisti dar. Galbūt, dėl to, kad žaidžiau su tinkama kompanija. Kiek prieš tai žaisdavau, tai būdavo daugiau ginčų dėl taisyklių nei pačio žaidimo. O sėdėti ir laukti kol kiti žaidėjai baigs savo ginčus dėl taisyklių niuansų yra tikrai nebaisiai įdomu. O kai visa partija taip praeina, t .y. ginčų daugiau nei pačio žaidimo, tai teigiamo įspūdžio nepalieka. Šį kartą žaidėm dvi partijas ir jos buvo visai nieko.

Vienoje partijoje mano rasės savybė kažkokia buvo nebaisiai įdomi, kad net neatsimenu, bet va antrojoje, tai buvo labai nebloga. Jeigu sužaidžiu “negotation” kortą tai labimiu “encounter” ( su sąlyga, kad priešininkas sužaidie ne “negotation” kortą). Bėdelė ta, kad tokią kortą turėjau tik vieną veinintėlę, taigi reikėjo su ja pasielgti apdairiai.  Taigi tego blefuoti. Pavyko laimėti net 3 nemano inicijuotus “encounter’ius”, nenaudojant šios kortos, o priešininkai tikėjosi kad naudosiu ir patys ją padėjo, todėl pralošė. Ir tik kai pats inicijavau “encounterį” panaudojau puikiąją kortą ir išlupau dar vieną partiją. O žaidimą laimėjo ir taip lyderiaujantis žaidėjas, užsiėmus dar vienam žaidėjui “kingmeikingu”. Taip šiame žaidime glaima “kingmeikinti”, žaidimo mechanika tai leidžia, bet kam tai rekėjo daryti tikrai nesupratau. Nes tai nebuvo situacija, kai trečioji šalis privalo priimti sprendimą, kad padėti vienai ar kitai pusei. Šiuo atveju galėjo visai nepadėti.  Taigi paslaptis gaubia tokius keistus mano nuomone sprendimus.