Mes žaidėme: 2015.04.20 – 26

Parašė Profesorius, 2015/04/27

sons of anarchy virselis

Nightfall x3

Carrom x10

Martian Dice x7

Sons of Anarchy: Men of Mayhem x4

Munchkin

Zombie Fluxx

 ……………………………………………………………………………..

Nightfall

 nightfall-virselis

Žaidėme visas partijas dviese ir žaidžiau su žaidimo naujoku, taigi skriaudžiau truputį jį. Nor pirmąją partiją turėjo Vulk’ą (labai stiprus personažas) bet tai nepadėjo. Antroji partija priešininkui jau ėjosi geriau, o trečioji visai gerai. Vos, ne vos per plauką sugebėjau laimėt ir tai naudodamas combo su minionu, kuris darė 5 žalos (tai jau labai daug šiame žaidime). Priešininkas naudojo kortą, kuri leido naikinti mano minionus ir buvo užkombinęs kad “chainintųsi” ir tikrai buvo grėsmė, kad net piktasisi minionas nepadės. Šiaip ne taip pavyko. Šis žaidimas vis išlieka mano tope Nr1. tarp deckbuilding žaidimų. Jis taipogi ir pats sudėtingiausias iš jų.

 Martian Dice

 martiandice-kauliuku-visuma

Žaidimas , tarp žaidimų. Trumpas kauliukų fileris, kurį smagu pažaisti po sunkaus žaidimo, kad atpalaiduoti smegeno vingius. Ir jis tikrai geresnis už Zombie Dice.

 Carrom

 straikeris_carrom

Iš to džiaugsmo, kad pagaliau mane pasiekė naujas “straikeris” atkalėm net 10 partijų.

Kelias  partijas žaidėme 3se. Tai štai – visdėlto žaidžiant 2se ar 4se – 2vs2 daugiau taktikos, nei 3se – kiekvienas už save. Bet kokiu atveju tai žaidimas, kuris turbūt niekados nenusibos.

 Sons of Anarchy: Men of Mayhem

 sons of anarchy virselis

Darbadėjus, kuriame darbadėjizmas visiškai nesijaučia. Žaidimas labai atmosferiškas, o jei dar esate serialą matę………….Pirmą partiją žaidėm be klubų savybių t.y. visų žaidėjų startinės žaidimo sąlygos buvo vienodos. Jau per pirmąjį raudą prasidėjo niautynės ir mojavimas ginklais. Antrojoje partijoje jau žaidėme naudodami klubų savybes. Žaidžiau už One Niners klubą. Savybės, kad daugiau kontrabandos vienetų gali parduoti, kai heat track’as užkilęs, antroji savybė – išsikviesti pastiprinimą neišleidžiant įsakymo žetono. ( nelabai prisireikė, nes dažniausiai važinėjau visa govėda viename būryje) Na tokios vidutinės savybės, neperdaugiausiai geros. (arba nemokėjau jų tinkamai panaudoti) Bet užtat startas iškart su 5 tašėmis kontrabandos. Tai štai visą partiją ir užsiiminėjau pagal specializaciją – kontrabanda. Į pabaigą sukaupiau pakankami solidžią sumą grynųjų – apie 40 “pačkų”.

Dar vieną partiją žaidžiau už Mayans klubą – savybė – kontrabandą iškeisti į pistoletą. Nebloga savybė leidžianti greitai apsiginkluoti pagal poreikį, bet vistiek silpnesnė už Samcro savybę, už grynuosius gauti pistoletą. Antroji Mayans savybė – kad inicijuoti santykių aiškinimąsį nereikia išnaudoti įsakymo žetono. Savybė su pistoletu naudojau ne kartą, o antroji savybė ne itin stipri, nes į vidurį žaidimo, padidinus klubo narių skaičių, įsakymo žetonų netrūksta. Ketvirtoji partija buvo už Lin Syndicate klubą. Šio klubo savybės pasirodė man pačios silpniausios – vienintėlė dar kažkiek verta dėmesio – jeigu esi pirmo žaidėjo žetono turėtojas, tai pradžioj raundo gauni 3 cash. Pavyko kokius 4 raundus turėti šį žetoną, bet šioje partijoje viską valdė ginklai. Buvo daug lokacijų kuriose buvo galima gauti, pirkti, ginklų ir daug kur buvo juos galima parduoti. Taigi šioje partijoje bujojo Samcro klubas, kurio specializacija ir yra ginklai. Žaidimas labai patiko, nors esu visiškai nutolęs nuo euro žaidimų, bet šis hibridas tikrai geras.