Stalo žaidimas Human Interface: Nakamura Tower. Cyberpunk dozė.

Parašė Profesorius, 2015/04/24

human interface flajeris

Šis stalo žaidimas bus išleistas Kickstarter pagalba. Kad, bus neabejoju, nes jau dabar yra surinkta šiek tiek didesnė suma negu reikia, o iki lėšų rinkimo kampanijos pabaigos dar liko 26 dienos.

Šis žaidimas, tai taktinio “skirmish”, rpg ir stalo žaidimo mišinys. Žaidėjai atstovaus dvi priešiškas organizacijas, samdys į komandą specialistus, kad įvykdyti numatytas užduotis.

Žaidimas skirtas 2 ir daugiau žaidėjų, bet kai kuriuose scenarijuose bus galimos ir solo misijos. Taip pat žadami kooperacinis ir visi prieš visus žaidimo režimai.

 human intreface visuma

Stalo žaidime Human Interface – Nakamura Tower žaidėjas valdys personažų komandą, kurių kiekvienas turi unikalius sugebėjimus ir charakteristikas. Visi modifikatoriai, charakteristikos ir ekipuotė bus arba ant personažo planšetės ir/arba kortelių pavidalu. Personažo planšetė turi ribotą vietų skaičių skirtą ekipiruotei ir modifikacijoms. Žaidėjas galės pirkti papildomą ekipiruotę, kad ja pakeisti jau pasenusią, atitinkamuose planšetės langeliuose.

human interface kortos

Žaidimo veiksmas vyksta koorporacijos Nakamura didžiulinio bokšto viduje. Personažai juda per žaidimo lauką, per langelius, kurie turi skirtingus efektus taktiniams sprendimams kovoje, kas daro HINT unikaliu žaidimu ( bent jau autoriai taip galvoja). Taip pat žaidime yra įvykių paskirstymas – kurie vyksta realybėje ir kurie vyksta virtualioje erdvėje. Abi įvykių grupės turės ryšį ir įtakos viena kitą. Mikroschemos ir kibernetinės modifikacijos personažams duos privalumus kovos lauke, bet kiekvienas toks pagerinimas didina kiberšoko riziką, po kurio žmogus nustoja būti pats savimi. Testų nepraėjimas didina kiberpsichozės lygį, o jį viršyjus personažas pavirsta į išprotėjusį droną. Atsparumas kiberšokui kiekvieno personažo skirtingas ir nurodytas ant personažo kortos.

 human interface lenta

Bazinėje žaidimo versijoje yra dvi frakcijos – Koorporacija ir Samdiniai. Kiekviena iš jų turi unikalius personažus ir savybes. Trečioji jėga žaidime – Nakamura bokšto gynybinė sistema, kuri žaidžia prieš žaidėjus pagal tam tikrą algoritmą.

Žaidime nėra kauliukų, o charakteristikų ir sugebėjimų testai vykdomi specialių kortų pagalba, kurios pavadintos – CanDo. Kortos aprašas, jos reikšmė ir spalva turi įtakos testo rezultatui. Skaitinė reikšmė nusako pažeidimo vietą ir papildomus efektus susijusius su ja.

Beje, viduje 21 metalinė! miniatiūra ir dar kalnas visokio gėrio.

 human interface miniatiuros

Šaltinis