Parašė Profesorius, 2011/02/01
Memoir’44 3 partijos
Carcassonne 3 partijos
Carrom 2 partijos
Liar’s Dice 1 partija
GeistBlitz 2 partijos
Modern Art 1 partija
Ideology 1 partija
7 Wonders 1 partija
Ascension 1 partija
Galaxy Trucker 1 partija
Infinite City 1 partija
Pandemic 2 partijos
Zombie Plague 1 partija
Puerto Rico 1 partija
Memoir’ 44
Pirma partija. Žaidėme 14 scenerijų – Arracourt. Vokiečiai turėjo daugiau kariuomenės, tiek tankų, tiek pėstyninkų. O Allied užtat turėjo tris artilerijos baterijas. Kairiajam flange du Allied daliniai buvo išsiveržę prie pat Axis linijos, taigi jiems turėjo būti riesta. ( Axis – 4 tankų daliniai, 2 pėstininkų daliniai. Bet…………. Axis štabas vis neperduodavo įsakymų ten kur reikia, todėl Allied suspėjo dar tankų porą dalinių perdisklokuoti ir smarkiai užspaudė Axis dalinius į kampą. Ir be to šioje partijoje Allied žaidėjui sėkmė buvo jo pusėje, kiek beridentų, tiek išridendavo. Taigi Axis buvo žiauriai sudoroti. Netgi neišnaudojant artilerijos.
Antroji partija – 16 scenarijus Savergne Gap, Vosges. Laimėti buvo galima arba iškovojus 5 medalius arba , jei Allied užimtų du Axis miestus. Axis įsitvirtinę buvo neblogai, pėstininkų daliniai miestuose, centriniame sektoriuje spygliuotos vielos, artilerija, apsikasę pėstininkai. Be to sektorius skiria aukšti, nepraeinami kalnai ir dešinijį dar ir upė. Taigi perdislokuoti iš sektoriaus į sektorių armiją problematiška. Tiesa dešiniajam sektorių Axis turėjo tik du pėstininkų dalinius, o Allied 3 tankų ir vieną pėstininkų. Bet Axis pėstininkai lindėjo mieste, o su tankais pulti miestą liūdniau, nei su pėstininkais. Taigi Allied pagrindinė ataka buvo centre. Iš kairiojo falngo šiaip ne taip perdislokavus tankų dalinį pavyko spygliuotas vielas sutraiškyti ir taip padaryti lengvesnį praėjimą pėstininkų daliniams. Tada du pėstininkų daliniai šturmavo miestą ir jį užėmė. Bet ir nuostoliai buvo dideli. Axis jau iškovojo 3 medalius, o Allied nieko. Vienintėlė viltis buvo užimti dar vieną miestą. Ir kaip tik Axis paliko vieną miestą nesaugomą. Axis pėstininkams nesėkmingai pabandžius sunaikinti tankų dalinį, šie tiesiog įvažiavo į tuščią miestą ir jį užėmė. Šį kartą Allied pergalę lėmė daugiau taktika, nei sėkmė.
Carcassonne
Žaidėm dviese. Kadangi žaidžiau su naujoku šio žaidimo, tai žaidėme bazinę žaidimo versiją. O Carcassonne buvau žaidęs jau tikrai senokai. Ir kažkaip net nelabai jo pasiilgdavau. Matyt gerokai buvau atsižaidęs. Taigi pats buvau gerokai nustebęs, kad jis man taip patiko šį kartą. (tikrai senokai žaidžiau, škias). Dviese žaidžiasi tikrai greitai, ir be to bazinis. Taigi supliekėm dvi partijas iš eilės. Pirmojoj partijoj pavyko suresti itin monstriško dydžio miestą, kurį pavyko pabaigti ir tai davė daug taškų, na o priešininkui tiesiog vis pavykdavo ištraukti vienuolynų kortelę ir jis jau juos kokius 3 ar 4is statė. Greitai likom be darbininkų, taigi tik stengemės kuo greičiau pabaigti tai ką pradėjome.
Antrojoje partijoje didingą miestą priešininkas rentė, aš turėjau planą prisijungti prie projekto, bet deja, deja, pavyko tik sudalyvauti mažesniuose priešininko projektuose ;). Taip jis ir nepabaigė miesto- monstro, vėliau pažiūrėjom, tai baziniam žaidime net nebuvo tokios kortelė, kuri būtų leidus tai padaryti. Na o aš nuteisiau laaabai ilga kelią (18 kortelių ilgio), užgrobiau nemažai pievų ir žinoma, pasistačiau kelis, kuklesnio dydžio miestus.
Ideology
Rusiškieji komunistai, Irako islamistai, Britaniškieji imperialistai, Amerikos kapitalistai ir Vokiškieji fašistai – jie visi turėjo ( ir turi) tikslą įtakoti, kištis ne į savo reikalus. Žaidėm pilnu komplektu, t.y. 5i žaidėjai už visas konfliktuojančias puses. Pradžioj visi turėjo tik savo teritoriją. Vėliau atsirado galimybė grobti kitas teritorijas, ir taip didinti savo įtaką (rinkti pergalės taškus ir laimėti žaidimą) . Taigi pradžioj, labai išsibujojo naglieji imperialistai, taigi tai labai nepatiko fašistams ir islamo atstovams. Ir per vieną roundą, iš imperialistų priespaudos buvo išvaduotos, net dvi valstybės, tokių būdų D.Britanija sužinojo savo vietą po saule. Jėgos patapo visų komadų kaip ir apylygės, bet dabar didžiausią grėsmę kėlė rusų komunistai, kurie jau buvo sukūrę net masinio naikinimo ginklą ir juo aktyviai žvangino.Žvangt, žvangt, žvangt……………….Fašistai paskelbė karą visiems išskyrus komunistams. Tai ir buvo lemiama klaida, nes „gesinti” rusų ėmėsi tik aršieji Irako islamistai, kurie turėjo ir turi savybę nepaskelbę karo pulti, nes jų karas, tai Jihad‘as, – šventasis karas, na koks dar skelbimas, reik ir puola. Bet Irakiečiai nepakankamai buvo stirpūs, kad vieni sudorotų supergigantišką komunistų lizdą. Komuniagos, ne tik sukonstravo, dar vieną atominę bombą, bet ir išdavikiškai užgrobė dar vieną šalį, taip surinkdami net 14 įtakos taškų. Amerikietiškieji supuvusio kapitalizmo atstovai taip pat nesnaudė ir sugebėjo įtakoti tiek, kad surinko 12 ar 13 taškų. O kai kas nors surenka12 taškų, žaidimas baigiasi. Taigi pergalę šventė raudonieji.
Žaidimas iš pradžiu pasirodė kažkoks, bet įsilėkus, pradėjo patikti vis labiau ir labiau , ir galų gale, pabaigų pabaigoj labaiiii patiko ir noriu jį dar pažaist ir manau, kad žaisiu. Gi linksma, kai gali „prasukti reikalą”, kad pvz argentiniečiai taptų islamo valstybe ;)
Modern Art
Šį kartą visi įsijautėm į didžiausių pasaulio paveikslų galerijų atstovų roles. Reikėjo aukcione pirkti ir parduoti paveikslus. O aukcionai įvairiausi, paprastas, slaptas, fiksuotos kainos aukcionas, dvigubas (parduodami keli paveikslai komplekte), vieno siūlymo aukcionas. Tikslas pigiai nupirkt, ir brangiai parduot, ir kad tavo turimi paveikslai būtų patys populiariausi, tada jie tampa vertingiausiais. Toks nelabai sudėtingas aukcionų žaidimas, kuriame aukcionas visiškai atitinka žaidimo temą, dėl to šį kartą jis manęs nevargino ir netgi patiko.