Stalo žaidimai. 50 savaitę mes žaidėme:

Parašė Profesorius, 2009/12/19

Dominion: seaside

Žaidėme 5se. Du pradinius, taisyklėse siūlomus setus. Pirmasis setas High Seas. Ir jame yra labai pikta korta Pirate Ship.

Visi žaidėjai ir prisipirko piratų laivų. Vieni daugiau kiti mažiau. Šios kortos pagalba galima piratauti t.y. visi kiti žaidėjai atverčia dvi viršutines „deko” kortas, ir jei nors vien iš jų yra pinigų kortą privalo ją išmesti į „trash”. O, piratas gauna vieną auksinę monetą, nepriklausomai nuo to, kiek buvo atversta pinigų kortų. Taip galima prikaupti nemažai auksinių monetų (kurių viena atitinka vieną koperį) ir vėl ištraukus piratų laivo kortą, tos monetos gali būti panaudojamos pirkimo sumai padidinti arba galima pirkti vien už jas. Beje, monetos lieka jums iki žaidimo pabaigos. Taigi jas galima naudoti tiek kartų, kiek ištraukiama piratų laivo korta. Taigi visi pradėjo piratauti ir neužilgo visi liko praktiškai be pinigų kortų, o naujų nelabai kas norėjo pirkti, kai tiek piratų siaučia. Taigi, žaisti sekėsi geriausiai tiems, kam geriausiai sekėsi piratauti. Taip pat dar įdomi Embargo korta, kurią panaudojus, uždedamas, ant pasirinktos kaladės embargo žetonas. Dabar, jei norėsite pirkti kortą iš šios kaladės, teks pasiimti ir vieną prakeiksmo kortą. Taigi, ant 6taškų kortos buvo uždėti du embargo žetonai, ar net trys, ir ji tapo visiškai nepatrauklus pirkinys.
Kitas setas vadinosi ir vis dar vadinasi Buried Treasure . Žaidėm jau paryčiais, buvau pavargęs, tai ne itin ir gerai atsimenu kaip ir kas, tik tiek žinau, kad pirkinėjau naująsias Duration efekto kortas ir bandžiau jas praktikoje;)

Tigris&Euphrates

Žaidė maksimalus žaidėjų skaičius, t.y. 4i. Man labai patiko šis žaidimas. Originali dar man jokiam žaidime nematyta mechanika. Taisyklės nėra labai sudėtingos, bet kad gerai žaisti šį žaidimą tai tikrai reikia pasistengti, yra ką pagalvoti. Veiksmas vyksta prie dviejų upių, prie kokių turbūt nesunkiai atspėsite;) Pradžioje veiksmas vystėsi pakankamai taikiai. Visi buvo užsiėmę savo karalysčių plėtimu ir stiprinimu. Na buvo kelios smulkios kovos, bet ne itin reikšmingos. Ir tik į partijos pabaigą prasidėjo didesnio mąsto konfliktai. Karalysčių ribos priartėjo vienos prie kitų ir tapo neišvengiami išoriniai konfliktai. Tai ir įvyko. Lemiamas mūšis ir jau skaičiuojame taškus. Laimėjo vienas iš naujokų. Va taip. Laimi, kartais ir pirmą kartą žaisdami.

Stronghold

Aš žaidžiau pirmą kartą, priešininkas antrą. Mano armija puolė, o priešininkas stengėsi apginti pilį.
Žaidimo taisyklės nėra labai paprastos, todėl labai džiaugiausi, kad buvo jas mokančių, o kai taisykles kas nors paaiškina, tai žymiai lengviau jas įsisavinti, nei pačiam jas skaitant. Taigi, pradėjau statytis kariuomenę, karo mašinas ir boginti visą šį gėrį, kad pralaužti ginybą ir “pajamti” pilį. Strategijų galimybės neišsemiamos. Pasirinkimų varijantų daug, tik neaišku kuris teisingas. Taigi susikoncentravau pulti bent jau tris pilies vietas. Bet deja to buvo per mažai. Nes žaidimo mechanika tokia: kuo daugiau laiko sugaišti pasiruošimui pulti, tuo daugiau laiko suteiki priešininkui gintis. Lošėme 5ias valandas. O prabėgo kaip akimirka. Gerai, kad į laikrodį pasižiūrėjom, o tai būtume iki ryto. Kadangi partijos baigtis buvo jau aiški, ir deja ne mano naudai, tai ją nutraukėm. Bet užskaitau, kad žaidimas išbandytas, ir bandymas pavyko. Būtinai dar žaisiu ir ne kartą.

Rok

Greitas, neilgas reakcijos žaidimas su labai gražiai padarytais žaidimo elemantais – akmenukais (beveik kaip tikri atrodo). Taisyklės tikrai labai trumpos. Viską čia lemia reakcijos greitis. Sakyčiau nuotaikingas kompanijos žaidimas ir ne toks pavojingas merginų nagams, kaip jungle speed. Dar vienas pliusas, kad idealiai tinkamas žaisti lauko sąlygomis, nes visi komponentai yra pakankamai sunkūs ir nenupučiami vėjo. Sužaidėm kelias partijas susipažinau kas ir kaip ir nutariau, kad man ligretto patinka labiau, nors ligretto žymiai nusileidžia vizualumu Rok.